Lördagens bravader

Hhahahah ajooooj vilken kväll!

Började på Chez och sen vidare till Keeeeeybar där min kära handledare stod i entrén, like it. Helt okej kväll, det var inte detta som var det woooooowiga no no you're so wrong girl!

Problemet började när min kära (inte så kära, samsung har det sämsta batteriet) mobil - dog.. R.I.P nej verkligen inte du försde min natt ditt as!
    Planen var att jag skulle sova hos syrran i Gamlestan, oooh förorten tänker ni snobbiga stadsbor. Håll i hatten nu då, för där vandrade jag runt själv mitt i natten utan mobil utan vänner utan nått vett i skallen om vad jag ska göra.
    Porten var låst, koden funkade inte, man behövde tydligen nyckel efter 21, vad fan är det för påhitt? Vad är meningen? Hur skulle jag ta mig in? Sitt fan inte o tänk, "Du kunde ju bara ringt".. Mobilen var död, jag är ingen blondie!
    Jag vandrade runt i Gamlestan, plinga på Aldina min vän no answer buhu.. Lösningen blev att gå fram till en främling (glöm inte att klockan var närmare 4) be om personen mobil! hahah klassiska frågan när man vill sno en mobil, min mobil funkar inte och jag behöver ringa en vän. Inte nog med detta jag kunde inte syrrans nummer, var tvungen att byta sim-kort. Efter mycket tjöt sa en tjej okej och tack till dig gånger tusen! tack söta hippie tjejen.
   Tillslut svarade syrran och hon fattade ingeting o trodde att jag kom direkt från vagnen hahah. Min syrra is the shit!

Fick min korta blund till slut för sedan var det upp igen för praktiken. Inget mig emot, jag är driftig!




Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha, sånt händer ju bara dig! Men du har ju inte riktigt alla hästar hemma? hihi. Till slut kom du in i värmen i alla fall =)

2009-09-30 @ 16:44:02
URL: http://taanjaz.blogg.se/
Postat av: Natasha

hahah antaglien inte, glöm inte att jag är din syster ;)

2009-09-30 @ 21:20:53
URL: http://nnatasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0