Skor skor skor..

Jag kan då hitta nya skor varje ny vecka när jag jobbar i affären, men när det gäller min kärlek (fotbollen).. Hittar jag något då? NEJ! har inga inomhus skor tills imon så pappa o jag drog längst västkusten för att hitta några. Blev Stadium XXL först, hitta några där. Dom ena klämde där dom andra var stora, dom andra var små, och dom var FULA! Yes sån här jag med fotbolls- och idrottskor. KAOS. Efter XXL blev det Freeport, jag o pappa två levande GPS:er hamna i Varberg. Strongt! Väl framme, traska jag nöjt in i Nike affären, wuuunderfull! Såg min älskade Mercurial som har utgått, silvriga med svart dessutom, något nytt. Frågar glatt efter min storlek - jadu om du har 44 eller större så finns det. JAG KOKADE! Blev så arg som efter en match vi just förlorat så ilskan blir tårar. Fick säga farväl till skorna inget mer med det. Hittade några som nästan blev nya favoriter Nike first touch, hittade dock ingen bild. Men det var en vit damsko. Mumma!
   Dags att slagga upp 11 imon, shit pommes frites. Förrästen är BurgerKings pommes, godast!
Jag blir förvirrad av alla fotbollskol, varför kan inte nån bara ge mig dom allra första NIKE MERCURIAL VAPOR? Inte den andra tredje fjärde eller femte, den FÖRSTA. Orginalet! Hur svårt? Ett världsproblem.. Okej nummer tre går också bra, samma modell bara andra färger, varför ska dom krångla?



YEEEEAAHH!!





PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0