Lite så Zlätän eller nått..

Ytterby cup har ägt rum. En inomhus cup för juniorer o damer. Fick dock inte vara med från början för jag inte tränat, löjligaste jag hört! Jag var ju inte den ända.. Sen efter att juniorerna hade spelat klart o fått veta att det gått vidare då frågar min kära tränare mig om jag vill vara med. Tror du jag svara nej det vill jag verkligen inte eller? Knappast, har saknat fotbollen som faaaaaaaaaan. Så då spelar det ingen roll om jag är äldst i laget o spelar med dom yngre, jag får lira boll. Har inte levt på de senaste 2 månaderna. Har legat i koma för att jag inte fått röra en boll. Nej så ska man inte säga, förlåt! Nån kanske ligger i koma, dumt.. Verkligen sorry!
   Så imon är det slutspel iaf, första matchen halv 2 då. Som vanligt nummer 21 på ryggen, inte så ball? Aja whatever kan la lysa lite ändå?
  Seee ya tomorrow med lite uppppdadadateriiingar.. Cao!





PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0