Barnprogram + Let's Dance?

Aa faktist.. Jag gillar Let's Dance detta år. Varför? Jo, för min favorit kille är (var) med MOJJE. Älsklings programmet när man var liten Nicke & Mojje! Inget slog dem. Mojje fick tyvärr någon kärlsjukdom men har opererats och är på bättringsvägen, thank God! Och vem passar in bättre att ta hans plats än såklart hans bästis Nicke, YEAH! Han är faktist mums på något sätt, och att se honom dansa. Fröjd!
    Detta är inte de två ända barnprogramledarna som jag kollat på som liten. Precis! Det är såklart Morgan jag talar om. Alla i min ålder som verkligen hade någon humor kollade på Lasse & Morgan i sopköping och även i en av julkalendrarna, lucköppnare för Mysteriet på Greveholm (Bästa julkalendern!!!). Super! Vi gillar't.
    Ska dock inte uttala mig nått om BlondinBella.. men däremot av den äkta varan Laila Bagge, hon är blond har sillisar. Men till skillnad från alla andra har hon nåt därinne och det är nått stor, yes people!







Känner en sorts trygghet till er grabbar haha! Såndär Barnens-favorit-och-hjälte-trygghet!




PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0