2009 ?

Yes då var det 2009, hopp? Vad betyder detta? träna mer, plugga mer.. andra idiotiska löften? Fuck no.. Ska inte ha några löften förutom att verkligen satsa på fotbollen o mig själv iår.. som alla andra år. Är ju lycklig jag är ju det, så varför ha andra löften?
   Min nyår började super med tjejerna hemma hos Gisela, dom där är ju bäst! Sen så blev det lokalfest ute i Hålta. Skulle blivit en grym nyår med dom närmaste! Men icke.. vad som hände tänker jag dock inte rabbla upp här. Så personliga ska vi icke vara här faaaaktist.
   Men Gott Nytt år på er då då då o hoppas att ni INTE kommer klara av att hålla er löften. Och ni som klarar det, då förtjänarn ni en riktig stor eloge!




PEEEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0