Heja GT och min babe!

Yes. Första gången var 2001, sen efter det var 2004 och året därpå 2005. Sen tog det två år och nu 2008, blev han utsedd till Sverige största sportstjärna i GT. Ett stort repotage om min babe och en fint mitt uppslag med 352 underbara bilder som ska upp på väggen misstänker jag! 

Ett litet utdrag :
Allt annat hade varit löjligt.
  Så är det bara.
  Precis allt annat, precis vem som helst annars... vi hade bara
gjort oss löjliga.
  Det beror inte bara på att 2008 var ett svagt svenskt idrottsår
med få hjältar, färre hjältinnor
och inga bragdliknande insaster.
  Det är i sånna lägen det är bra
att ha Zlatan Ibrahimovic. Ett,
bäst, hetast
- i år igen.
  Oslagbart!

Smaka på det Miki!




PEACE!


Kommentarer
Postat av: Miki

Just på denna bild fiser jag han i hans stora näsa....

2009-01-01 @ 13:10:22
Postat av: Natasha

Just på denna kommentaren fiser jag på dig för det är det ända du har att komma med (;

2009-01-04 @ 23:49:23
URL: http://nnatasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0