Kick - Fest hos mig

Hitta lillsyrrans nya OKEJ-tidning. Gud vad den har förrändrats förresten! Aja, tillbaka till det jag skulle berätta. Jag satt och kolla igenom den och hittade en interjuv med en duett som kallar sig KICK, två tjejer den ena nitton och den andra tjugo. Två svenska tjejer. Så stod det om en sommarplåga som dom hade gjort. Som kallades årets sommarplåga, och jag kan då inte hålla med. Eller en plåga var den, var tvungn att gå in på youtube att lyssna och se, men årets vet jag inte? Jag har ju aldrig hört den innan, varken nån av mina systrar. Har du hört dem? Jag hoppas iaf att det inte blir mer musik från dem. Sorry men så är det. Låter barnsligt och jag kom att tänka på bubbles så nu lyssnas det på dem, haha!
REGNBÅGENS BARN

KICK
Hårförlängningen var inte den bästa.. Men söta tjejer faktist!



PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du skojar eller, dom va inte söta nånstans ;D hahahaha

2008-09-04 @ 08:02:31
Postat av: Anonym

de va jag, ceciliaaaaa

2008-09-04 @ 08:02:49
Postat av: julea

Hej älsknigar :*

2011-05-24 @ 18:36:52
URL: http://fast hos mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0