Kan knappt tro mina ögon...



Vill bara gråta! Min än Vicky gav mig en länk nyss från aftonbladet. Hon skrev bara herregud tasha läs det är så man börjar gråta. Jag gick in och läste och ett stort hat inom mig växte och bildades upp. Att det finns sånna sjuka människor och att det existerar, att det händer. Det går knappt att tro. Jag är oerhört tacksam för att jag inte har det så men visst det kan lika gärna hända här. Men då gör åtminstonde polisen och staten nått åt det. Här visas det bara hur lite rätt och respekt kvinnor får i vissa länder.. Läs och bli berörd!

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article3117510.ab


PEACE! Och då menar jag verkligen fred, det är det vi behöver på vår jord mest av allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0