Fotbollen, kanske inte lika roligt längre!

Jaha då fick man besked från Cissi idag från doktorn. Hon har ju haft problem med knät. Så då skicka om henne till sjukgymnasten och det verkade gå bra, men inte! Nu fick hon beskedet att korsbandet är av, det betyder minst ett år utan fotboll. Det betyder även tråkigt för mig. Eftersom Cissi är bäst och med henne spelar jag bäst. Vi klickar liksom på planen utanför med såklart.
   Baby krya på dig! Och skynda dig tillbaka!!

Cissi på tåget.
Cissi på tåget, fick inga andra bilder på henne haha


Invigningen på cupen i DK.



Cissi kan!


Radarparet efter en match


Snygging. Vi sov ganska packat.


Strike a pose, höhö


Efter lite styling från mig.


Dance och sjunga kl.7 på morran, vi gillart


Knäna såg inte bra ut, men ett år trodde jag inte


Jossan och Cissi bjuder på sig själva



Jag älskar dig!





Peaaaace!!

Kommentarer
Postat av: cecilia

nataasha, jag blir helt rööörd. du är så fruktansvärt underbart bäst! VI är bäst framför allt. har alltid varit kmr alltid vara. inget slår oss på planen. fyfan va surt detta är. men håll ut, jag lovar, jag kommer tillbaka. det ska jag.

jag älskar dig natashaaaa <3

2008-09-03 @ 19:49:20
URL: http://honcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0